אולי מההשראה?
כן. רעיון טוב.
*ההשראה*
אז בשונה ממיתוג עסקים, אין כאן קהל יעד אלא קונספט.
אז מה אני אמורה לשדר כאן?
יוקרה, דרך חדשה, יצירה אלוקית, התרגשות וכו׳ וכו׳.
החלטתי ללכת על סגנון מונוגרם, שיבטא את הקשר החדש שיוצרים השניים.
וגם כי יש לי נסיון רב בתחום (תוכלו לראות כאן)
האותיות: N,E,S
חיפושון קצר ברשת הניב לי תוצאות רבות,
הנה כאן כמה מהנבחרות:
או קיי, שאפרט את השיקולים שלי?
ימין למעלה: נראה וואו, אבל איך אומרים? לא מתאים. לא יעבור להם בטוב… או קיי, הורדתי.
שמאל למטה: אלגנטי ו׳פורח׳! מתלבטת לגבי הקריאות.
ימין למטה: יפה מאוד, רואים פה דרך חדשה. אבל טיפלה מסתורי. בואו, החיים לא כאלה מלחיצים…
ימין אמצע: יפה ומתוחכם. בדיוק האותיות הראשיות של העומדים משני הצדדים.
ימין שמאל: מינימליסטי וממש לטעמי! רק ש… אנחנו לא במקרה סניף של אלמנטור, הא?
*שלב הסקיצות הידניות*
לא מוותרת על סקיצות ידניות בשום אופן!
גם לא כשמדובר במיתוג אירועים.
*שלב הסקיצות הידניות*
ווי… מתחילים לראות כאן משו
*צבעים*
ת׳אמת פה התלבטתי.
בשונה ממיתוג עסק, אין כאן משמעות מאוווד רבה לצבעים.
(ברור שיש! הרי לא אמתג אירוע בצבעי כתום זרחני או טורכיז חולני,
אבל ברגע שה׳ערכים׳ שלי הם יוקרה, צמיחה והתחדשות- יש כמה שילובים שיתנו את המענה)
הלב שלי נוטה יותר לבהיר (הראשון).
לא יודעת למה. אולי בגלל הקיץ החם הזה בחוץ?
אחרי פגישה עם מעצבת האירוע בפועל (עשינו שת״פ )
הוחלט על הסגנון הכהה יותר. (התאים לשמלה של הכלה דנן ולמעצבת היו מפות קטיפה בצבע ירוק עמוק. מושלם.)
יש כאן יוקרה בצבעים הכהים, אלגנטיות וטוהר בצבע הלבן וכמובן- התחדשות, צמיחה ופריחה בירוק!
יאללה, מתחילים להתפרע?
כןןןןן!
הפעם לא היה לי כ״כ מה להתפרע, גם בגלל הקונספט (סולידי והמוני יותר) וגם בגלל ההתראה הכ״כ קצרה…
*שלט הוראות. עם כל ההתרגשות והשמחה – בכולופן קורונה*
*שלטי הכוונה ורמז ׳דקיק׳ על הדרך*
*ו… הממתקים – תרתי משמע*
מיתוג הבר.
כאן אספר שבעקבות ההתראה הקצרה של מיתוג האירוע, נודע לי שניה מאוחר מדי שהדפוס לא מדפיס לבן ע״ב שקוף.
איך נודע לי? קיבלתי את ההדפסה ו…. טאדאאאם, מדבקה שקופה לחלוטין.
אני: ״הלו? איפה הE שלי״?
הדפוס: ״מה, היה אמור להיות E?״
אני:
זהו. המועד מתקרב בצעדי ענק. אין לי זמן לברר על דפוס שכן עושה את זה.
מדפיסה בכחול.
יוצא יפה. (דהיינו ׳נסבל׳…)
ברוך השם.